Tuesday, December 30, 2008

yeah... aku berjaya...

30 dis 2008

hari ni aku sgt2 lega n gembira... sebenarnya time bgn pagi tu aku xar seronok sgt, yelar kena balik johor da pastu result pmr akan kuar. so, mmg ar xbest langusng rasa nyer... berdebar semacam aku mengalahkan bdak2 yg amik exam... al maklum lar, ni lar kali pertama aku jd cikgu n trus diberi cabaran mengajar tingkatan tiga. biasa ar, sek felda yg ulu mcm smk linggiu tu mana ada org nk duk lama2 kat citu. time aku dapat posting ada ar 3org cikgu maths tp bile sek start je 2 org cikgu maths yg senior tu semua pindah.so, tinggal ar aku, ahmar n juni yg baru 3ari jd cikgu n terpaksa mengajar kelas exam tanpa bantuan sape2. main bantai jer. betul ke salah ke kteorg bt je...
so, kalo nak diikutkan aku mmg takut gler ar nak menghadapi hari ni... yelar kalo nk dibandingkan result percubaan 6 org jer dpt C n D...yg lain semua fail... mmg pengetua pun risau dgn aku time tu... yelar nak maintain anugerah Sek Felda Terbaik PMR Johor bukan senang...
tapi, semua usaha aku berbaloi.... sekolah aku still jd Sekolah Felda Terbaik PMR Johor... n yang paling membanggakan aku sekali subjek math just 3org jer yg fail... peratus kelulusan 94.4%... mmg sgt tinggi!!!!! aku bangga dgn bdak2 tu... wpun 4org jer dpt A. tapi aku ttp lega sbb aku xjatuhkan result tp aku naikkan result.hahahahahaha... tp thn dpn aku kena usaha lebih lg sbb at least kena maitain result tu...
ape2 pun, aku makin bersemangat skrang....actually aku SANGAT BERSEMANGAT.... xsabar nk tgg thn dpn sbb aku tahu ada byk kegembiraan yg menanti aku... terutamanye majlis pernikahan n perkahwinan aku n sopi... harap2 aku lebih berjaya lagi... tp sebelum tu kena kuruskan badan... nnt senget lak pelamin aku... hahahahahahaha...

3 comments:

KELUARGA SAYA said...

tahniah...kawin tu sunanh nabi dan pasti mengajar kita jadi insan sebenar-benarnya. Masa bercinta memang indah tapi realiti sebenar diri kita dan pasangan kita hanya akan nampak selepas satu bulan kawin. Semoga kalian bahagia dan tidak hanya berlakun semasa bercinta. Sopi kata dia batuk dah seminggu sebab buli kening masuk dalam tekak. Camna bulu kening boleh masuk dalam tekak tu...bulu kening siapa agaknya ha..ha....

machevallie said...
This comment has been removed by the author.
machevallie said...

lawak la kak sara nih.. pelamin senget..

Pregnancy development

pregnancy due date