Saturday, December 13, 2008

Selamat Kembali Mem’BLOG’

Dah lame tak tulis blog, rasenye dah 2 minggu tak tulis blog ni. Bukan ape, komputer ni baru je format dan terus install Vista 64bit. So, semua program hilang, termasuk le editor blog yang slalu pakai ni (Windows Live Writer).

Apapun, keep on coming ke blog ni sebabnya pada masa akan datang ada cerita pasal dewan yang akan kami tempah untuk perkahwinan kami dan trip ke langkawi (starting 18hb-20hb) bersama kengkawan serumah mase UPSI dulu. Oh ye, ada lagi cerita tambahan sebab sara akan berlepas ke indonesia untuk bercuti bersama keluarga pada 16hb Dec ni, harap dia bawak le kamera dia sekali untuk post dalam blog ni (hahaha). Hmm, cerita pasal indonesia ni teringin gak nak pergi. Terutamanya ke Bandung, huhu, jgn pikir membukan, sebab dengar cerita kat sana barang untuk kamera (lens,flash,tripod) murah-murah. Kene suruh sara survey harga dulu!..

Eh, panjang plak aku menulis ni, ingatkan mula tadi nak tulis pendek je… apepun… bye-bye!!

-sopi

3 comments:

sopisara said...

syg g bkt tinggi lar bkn bandung...

yenggi said...

apa barang gi bukit tinggi.Kain sulam dengan sanjai ado la...Baak kaba urang bukit tinggi. Kirim salam sadonyo. Beko aden paei jo mencaliat sanak awak yang ado di sinan. Jang lupo berkunjung ko Rumah Makan simpang raya dan mencicipi ayam pop...lamak banar tu.

sopisara said...

ape lar cikgu azmi mencarut ni... xpaham lgsg... sara bkn org minang lar... duk je kat negeri.

Pregnancy development

pregnancy due date