Tuesday, November 11, 2008

Rahmat ALLAH...

Hidup xselalu nyer indah, tp kite sebagai manusia kena sll bersyukur dgn ape yg ALLAH bg pd kite... penah satu ketika dulu aku sll memikirkan kenapa hidup aku mcm ni... tp bile aku da sampai ke tahap ini... aku makin mengerti...
Mungkin aku menjadi insan yang berbeza jika aku xmengalami segala pengalaman n ujian yg penah aku alami dulu...tp bagi aku kini, segala pengalaman dan ujian itu sebagai satu pengalaman yg paling manis dalam hidup aku...terlampau manis dan terlalu berharga sehingga aku sendiri berbangga kerana telah berjaya melaluinya...
Namun, aku tahu aku harus berterima kasih pada insan lain yg banyak membantu sejak dr dulu lagi...
Mama.. Abah... Bie... Abg Adun...Wani...Effa... dan juga kawan2 yg lain...THANK YOU sooooooo much...

Kini, datang lar ape jenis rintangan, dugaan n ape2 ujian pun.. aku xkisah sbb sekarang aku yakin n aku tahu, aku mampu hadapi semuanya bersama insan2 yg kusayangi......

Pregnancy development

pregnancy due date