Thursday, December 17, 2009

salam maal hijrah 1431H…

da masuk tahun hijrah yg baru…so,semangat pun kena baru gak…insyaallah tahun ni aku akan lebih tabah untuk tempuh semua cabaran yang datang…aku nk jd isteri,anak n menantu yg lebih baik (aku tau selama ni aku mmg xbaik…huhuhuhuhu…) aku harap gak nk jd guru yg lbh komited dgn keja…insyallah aku nk bt modul (jgn hangat2 taik ayam da..) n kalo leh nk sambung master…insyaallah…

banyak tu…leh capai ke? hehehehehehe…xpe positive2…insyaallah aku cube yg terbaik…

p/s:mesti ada yg tanye kan…xteringin nk jd ibu yg baik ke…aku teringin gak..tp masih xde rezeki..aku tau da 6bln kawen tp nk bt mcm ner…sedey gak…cume aku yakin Allah lebih mengetahui..mesti ada sbb nape kami xde rezeki lagi…huhuhuhuhuhu…

No comments:

Pregnancy development

pregnancy due date